Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

Kouřil jsem 31 roků. Kvůli Špidlovi jsem přestal - měl jsem dost toho jeho rozšpidlávání mých daní z tabáku (a jiných mých daní). Teď už nekouřím tak dlouho, že mi to opravdu neschází. Ovšem těch prvních 7 let abstinence bylo dost krušných.

Útok státu na kuřáky považuji přes to za absurdní. Přímo za šílený. Zejména formou stupidních obrázků nemocných orgánů, zvlášť když nikdo dosud neprokázal příčinnou souvislost mezi uváděnými nemocemi a kouřením. Korelaci, to ano - ale korelace není příčinná souvislost. (Ostatně např. já jsem byl mnohem zdravější a výkonnější v dobách, kdy jsem kouřil. Dnes mne co chvíli bolí v krku a často kašlu a ještě mi občas i smrdí z huby, což je děsné a v dobách mého radostného kouření tomu tak rozhodně nebylo.)

Za rakovinu plic může prokazatelně radon a prokazatelně azbest. U cigaret to prokázáno dosud nebylo.

A jsou i korelace cigaretám svědčící - např. statistiky významně menší incidence Parkinsonovy choroby a Alzheimerovy choroby.

6 1
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Relativně svobodný člověk.