Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

Úřady práce jsou plné mladých lidí,kteří "sice nejsou nic,ale něco znamenají - jsou to borci s maturitou" většinou v naprosto nepraktickém oboru...celkem by mě zajímalo,kdo bude za pár let dělat nějaké praktické řemeslo...

3 0
možnosti
Foto

Rodinná firma Chuchma a synové s.r.o.  

No já nakonec ještě budu i ten milionář. ;-)

1 0
možnosti
MS

Když jsem u nabídky pracovního místa "Obsluha v půjčovně nářadí" viděl nejnižší požadované vzdělání "střední škola z maturitou", tak si opravdu začínám myslet, že bez maturity ani ťuk.

3 1
možnosti
Foto

Ano, pokud považujete místo obsluhy v půjčovně nářadí za životní úspěch.;-) 

Já se kdysi přihlásil o místo knihovníka, tam taky po mně chtěli maturitu. Ale během pohovoru jsem zjistil, že nepotřebují knihovníka, ale cvičenou opici, která umí dobře vyplňovat statistická hlášení. 

Možná i proto ta úroveň škol tak klesla.Aby se vyrovnala poptávka po nicneumějících maturantech s nabídkou.

2 1
možnosti
Foto

V podstatě souhlas. Jsem vyučený, bez maturity, dnes pracuju jako vedoucí skladu a nemám důvod si stěžovat.

2 0
možnosti
Foto

A také ještěrku vám svěřili. No řekněte, kdo to dnes má? ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Relativně svobodný člověk.