Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Doplnění k článku:

Zítra má být EET spuštěna, Babiš předkládá výjimky, ale nikde se návrh těch výjimek nedá dohledat. K paušální dani jsem našel pouze navrhované změny, které se EET nijak netýkají a pak info, že požádat o paušální daň bude možné až do května místo do konce ledna a pokud o takto stanovenou daň požádáte nebudete muset vést EET až do rozhodnutí FÚ.

Jenže kdy FÚ rozhodne netušíte. Když vás to zastihne třeba zrovna na dovolené a uplatní se fikce doručení. Po návratu můžete zjistit, že už máte týden evidovat v online režimu. Nikde ani slovo o tom, jak to bude v dalších letech, zda se paušální daň na vás už bude vztahovat pořád nebo jak to vlastně bude. Nikde jsem nenašel že by byla navrhována změna té možnosti zrušení paušální daně, když skutečné příjmy se budou lišit od těch předpokládaných a jak by se postupovalo v takovém případě u EET. Vítejte v Kocourkově.

1 0
možnosti

Mně se využití paušální daně pro "malé" líbí a za vhodné to považuje např. i jedna docela známá daňová firma, kterou znám. Pokud vím ale soud nějak proti "fiktivní" dani v minulosti remcal a tak to třeba Slováci řešili "poplatkem" za umožnění v daném roce podnikat. Všechny OSVČ u nás platí teď jen cca 2 mld ročně (byla to i jen 1 mld), takže by se možná vybralo víc.

0 0
možnosti
Foto

Mám -li příjmy do 250000, byl bych vůl, kdybych si to nějak komplikoval paušální daní a ještě navíc platil daň, když normálně by mi vycházela daň 0 a pokud mám děti přišel bych navíc i o bonus.

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS