Diskuse

Tak už se rozběhni!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jé, tak to Vám, Václave, držím palceR^ i pěstiR^, ať zvládnete, pro cokoliv z toho se definitivně rozhodnete. Já mám v plánu se taktéž rozběhnout, ale když ta naše nejmladší ratolest je takový mamánek a já nemám srdce ho od sebe trhat a ostatním tak činit příkoří (hlídání vřískajícího od prsa odtrženého mazlíka). Ale když ne teď na podzim, tak na jaře se rozběhnu definitivně!!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. A rovněž přeji, ať vám to, až okolnosti dovolí, dobře běhá. A kdyby neběhalo, tak třeba i chodí. Není důležité jak své mety zdoláte, ale to, že je zdoláte.

1 0
možnosti

Průměrný věk mužů u nás je 72 let.

To znamená, že půlka života je v 36 letech.

Podle fotky vypadáte ale starší. Řek bych, že tu půlku máte za sebou už dávno.

0 1
možnosti
Foto

Když já jsem dosti vzdálen průměrnému žití. ;-)

Příjemnej den přeji.

1 0
možnosti

Teď čtu román Divočina. trochu podobné téma. Mladá žena vyrazila na pacifickou hřebenovku s batohem, který nebyla schopna ani uzvednout... Hlavně pozor na srdce!V Ale máte pravdu- teď nebo nikdy.R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za tip. Další pramínek k živení vůle. Podle náhledu by to mohlo být zajímavé. A děkuji za návštěvu.

1 0
možnosti