Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Souhlas s Vámi a díky za článek. Půst je perfektní nástroj detoxikace. Tělo nemá práci s trávením a může tak více energie vynaložit na odstraňování jedů, kterými je zaneseno tělo každého jedince - holt žijeme v době jedové. :-/ Ale je fakt, že člověk na to musí být psychicky připraven. Stejně jako jeden člověk může žít bez jídla i několik let (brethariáni), druhý by již po pár týdnech zemřel. Vždy jde především o úroveň psychického stavu, o stav duše. Klobouk dolů i s tím Vaším dřívějším běháním - mě osobně by to položilo, ale pokud člověk není odpojen od vlastních instinktů, velmi dobře sám pozná, co je pro něj samotného dobré.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu. S tím běháním je to podobné jako s půstem(a možná i s porodem). Uvěříte -li, že vám ublíží, pak vám ublíží. Asi taky jde o to cítit hranici, co si ještě můžete dovolit a co ne. Je dobré vnímat své tělo a netlumit jeho projevy chemií. Tu nasadit až ve chvíli, kdy vše ostatní selže. Bohužel v praktickém životě se to provozuje spíš obráceně.

0 0
možnosti
Foto

Díky za odkazy. Informace a pohledy jiných jsou vždy k užitku. Koukl jsem na toho Rothkranza a mám drobet problém se stylem, protože mi velmi připomíná stupidní reklamy na prací prášky nebo vše co jsem kdy zahlídl z teleshopingu :-), ale třeba to bude i zajímavé. 

Vaše slova "nebrat dogmaticky" jsou důležitější než všechno ostatní. Je třeba vnímat sám sebe.

0 0
možnosti

Asi vás bolí čelistní kloub. Máte zuby, třeba osmičky, v pořádku ?

Ucho a zvukovod asi v pořádku jsou. Přiušní žláza není zduřelá,že ? Krev nic neřekne. Běhat na začátku chřipky ? A co když máte nějakou subklinickou / nepoznatelnou/ myokarditidu / zánět srdečního svalu ?/ Chcete umřít na smrtelnou arytmii ?. Hladovka, česnek, med dobře. Půst také dobře. Jinak však bohužel všechno špatně.:-P

1 0
možnosti
Foto

Ať je mi co chce, dělám co mi možná pomůže. Běhání mi pomáhalo. Vše co dělám, dělám s vědomím, že mě to může i zabít. Otázka zda chci umřít na smrtelnou arytmii, je pro mě mimo. Dělám přes dvacet let práci, při které jsem dostkrát riskoval život a jednou jsem doslova utekl hrobníkovi z lopaty. Kdysi mi lékaři řekli, že budu nadosmrti závislý na lécích, které mi předepsali. Já jim je vrátil a závislosti jsem se zbavil ze dne na den tím, že jsem ji prostě odmítl.  Pokud bude možnost se vyhnout jedům, které nám nabízí klasická medicína, tak se jí vždycky budu snažit vyhnout. Navíc, pokud bych měl nějaký srdeční problém, tak tím spíš bych měl nyní předepsané léky odmítnout.

1 0
možnosti
Foto

Tuto metodu propagoval také jeden ruský (sovětský?) lékař. Patrně jsou Rusové nejzdravějším národem na světě, kvůli permanentní hladovce. ;-D

Mrkněte na průměrný věk.

1 0
možnosti
Foto

A myslíte, že je dobré se dožít sta let v domově důchodců nebo třeba na LDNce a z toho být třeba 30 let trvale pod nějakými drogami?

0 0
možnosti

Tady na blogu psal kdysi p. Petříček (myslím), jak držel asi 30denní půst...

Tak to jste nejspíš v neděli neběžel;-).

1 0
možnosti
Foto

Bych umřel, kdybych běžel. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Relativně svobodný člověk.