Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

A57d79a87m 44S33t18a35v55a

3. 6. 2014 16:58

"kupovat prošlé potraviny za sníženou cenu. ": Opakovaně a všude jsou k dispozici  zlevněné potraviny, jimž doba platnosti dobíhá, ale ještě není prošlá. To si kupuji pravidelně a je mi dobře! Jo, někdy ne, ale to jen když se toho přežeru!  To že toho mám za pár šupů k dispozici až, až.

1 0
možnosti
Foto

nezapomeňte, že doba nám přinesla nový sport zvaný...akce...toho se zúčastňujeme bez rozdílu příjmu a polického přesvědčení. Jde především o adrenalin.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ale jo, já nemám nic proti akcím. Taky si raději koupím fernet za stovku než za stopadesát. Ale o tom jsem, myslím, nepsal. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Jako pustá provokace dobré...jinak k ničemu :)

2 0
možnosti
Foto

Jsem si vědom, že k ničemu. Jako většina blogů. Ale proč nesdělit svůj názor? I k tomu blogy jsou. A že provokuji? Asi ano. Stejně jako mně provokují kecy o tom, jak za vše naše příkoří může vždy někdo jiný. ;-)

2 0
možnosti
MM

Každý čtvrtek je akce v kauflandu a ráno se tam člověk cítí jako na bojišti. Důchodců jako mraků a nejednou se tam i porvou. Takže důchodci hlady neumřou, spíš se ubijí.

2 1
možnosti
JM

Dělat závěry z jednoho důchodce na celou společnost je dost divné...

Jinak odpověď k tomu titulku je: Jak kdo!

0 2
možnosti
Foto

Věřte, že znám víc než jen jednoho důchodce. A který závěr máte na mysli? 

Jinak k vaší odpovědi: jak si kdo ustele, tak si lehne. ;-)

2 0
možnosti
PK

Kde dáte za 4+1 2,5 tisíce? V Chánově? Pokud bydlíte ve svém na vsi, tak musíte také dům opravovat, udržovat, podělá se Vám pračka, kuchyňská zařízení. Češi nejsou nijak nadprůměrní, jak si myslí, ale průměr, přesto by se měli porovnávat s vyspělými v okolí a ptát se proč se nepřibližujeme. Kecy o důchodcích v Kauflandu, plných vozících, nám nepomohou.

2 2
možnosti
Foto

U nás v jižních Čechách. Přesně 2310,- když už vás to zajímá. 

Já to vím, že musím dům opravovat a tedy vím, že bydlení něco stojí a že tedy 4000,- za garsonku ve velkém městě není nic moc.

0 0
možnosti
DK

Nechápu, co jste nám chtěl říct....Myslím, že je ve Vás jednak zloba k důchodcům a nelze paušalizovat..Totiž když budete v tom důchodu nemocný (a dost), tak mám dojem, že i když nájem měla Vaše maminka 4.000,- tisíce, tak to je půlka důchodu...a kde je další (čili základní hygienické a úklidové potřeby, oblečení a obuv a o nějaké kultuře už ani nehovořím). A že jsou důchodci v marketech? Samozřejmě, že nebudu nakupovat v předražených večerkách, ale ještě stále umějí počítat...Dejte hlavu na ramena a nekasejte se...protože i Vás tahle role čeká....!!

1 5
možnosti
Foto

Co jsem chtěl říct? Třeba to, že nadáváme a nemáme k tomu často důvod. 

Věřte, že ve mně není zloba k důchodcům ani ke komukoliv jinému. Že sdělím svůj názor, neznamená, že se zlobím. Tvrdím, že každý se má tak, jak si zaslouží a pokud někdo nadává na to jak se má, tak nadává jen sám sobě. Málokdo si to sice připustí, ale v drtivé většině případů tomu tak je. K napsání článku mě vyprovokoval onen volající důchodce, který si koupí klidně zkažený tvaroh a pak si stěžuje, že za to může nějaká vláda a v poslední době časté stesky zde na blozích, jak se máme všichni špatně.

9 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Relativně svobodný člověk.