Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já bych pana Pilného vynechal. Možná již dostal můj mail, který jsem poslal poslancům dřív, než jsem zveřejnil svůj blog

 http://stanislavhuml.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=410954

0 0
možnosti
Foto

Z čeho bych jej měl vynechat? Pan Pilný bezostyšně lhal. Vše máte jasně doloženo pod uvedenými odkazy. Připouštím možnost, že si jeho odpovědi na Novinkách vymysleli. V tom případě se mu rád omluvím. Ale v případě, že si to nevymysleli bude mít on v sobě dostatek slušnosti a sebeúcty aby z toho vyvodil nějaké důsledky?

2 0
možnosti
Foto

Arogance moci parazitické kasty, které je dovoleno to, co je ostatním zakázáno.

6 0
možnosti
Foto

Ten barák je normálně začarovanej. Občas se tam dostane původně relativně normální člověk, ale stačí pár měsíců... ;-)

11 0
možnosti
Foto

Já být vámi, tak tam moc nechodím. Kdoví čím by vás nakazili. ;-)

0 0
možnosti
VS

Zapomněl vyjmenovat ještě policii ... těm by také mohlo hrozit odtažení, ne ?

0 0
možnosti
Foto

Budete se asi divit, ale policisty jmenoval taky. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Dovolil jsem si doplnit článek ještě o odkaz na audio záznam z projednávání návrhu, z kterého jasně vyplývá, že šlo pouze a jen o reakci na odtahy aut poslanců.

5 0
možnosti
MP

Huml.. huml.. nen íto ten kolík co furt vymejšlel nové buzerace na řidiče ?

5 0
možnosti
PT

P32e39t28r 30T68o47m83e47k

23. 5. 2014 18:13

Ono to vypadá, že i každý do té doby rozumný člověk, když se stane poslancem nebo někým podobným, tak zblbne.

12 0
možnosti
JR

J98a39n 87R78á89ž

23. 5. 2014 19:09

A z člověka, který byl blbcem už před vstupem do Sněmovny, se stává něco, na co se v češtině obzvláště těžko hledá přiléhavý výraz. Nechci se soudit, tak prohlašuji, že tím nemyslím ani pana poslance Pilného ani jeho kolegu M.Bendu. Namouduši!

5 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Relativně svobodný člověk.