Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FD

Pane Chuchma.Když ten můj sen je úplně asi z jinýho světa.Jezdil jsem kdysi taky na motorce,možná i trochu víc než v tu dobu moje generace.Ale dnes bohužel sním o tomto.Dívám se na televizi.Sním o tom,že se dodívám v létě při otevřeném okně o víkendu a nezačnou mi pod oknem a blízké silnici l.tř.jezdit motorkáři a čtyřkolkáři.V ten moment musím onu televizi vypnout,neb již není ničemu rozumět.Sním o tom,že si o víkendu sednu na vlastním pozemku a vychutnám si z večera v klidu kávu,aniž bych po chvíli nemusel poslouchat neskutečný  ,nekulturní řev.Bohužel takto můžu pokračovat dál.Pro Vás je takto v současnosti provozovaný motorismus náramná demokracie,pro mě(ačkoliv jsem neustále v tisku a pod.ubezpečován,že ochrana soukromí je prioritou tohoto režimu) je to doslova a to na mém pozemku teror.Motoristi mi doslova organizují život.Nikdy bych si nekoupil dům na závodišti,tak jak si dneska motoristi svého koníčka představují,tak na tom závodišti žiju.Vůbec se nedivím ,že někdy někomu proti motoristům povolí nervy.

0 0
možnosti
Foto

Chápu, že vám tohle vadí. Mně zas vadí když se v okolí mého domu prohánějí po lese čtyřkolkáři. A taky bych rád měl na samotě soukromí, ale kolem se furt producírují nějaký turisti. Když jedu do města, vadí mi přecpané ulice, ruch a shon. Ale musím se smířit se světem jaký je kolem nebo si najít nějaký jiný. Tak už to prostě chodí. Některé věci nás mohou žrát, ale nechceme -li skončit v totalitní společnosti, kde bude všechno konání předepsáno zákonem, tak se musíme smířit nebo naučit navzájem tolerovat.

0 0
možnosti
Foto

Vendo, já osobně bych brzdy také nepotřeboval a to mám chrpu závodní číslo 75. Hezký den!;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Relativně svobodný člověk.