Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krasny opis zazitku a vytrzeni z jizdy, pocitam, ze bude i vykonnejsi stroj, ne? Drzim palce a preju mnoho krasnych a bezpecnych kilometru... Kazdopadne, ja jsem mopeda vymenila za Yamahu cca po roce, nebot jizda na slabem stroji je nebezpecnejsi nez na poradne masine. Mopeda jednoduse ridici aut nerepektuji, a kdyz mne vytlaceli ze silnice, tak jsem to zmenila. Ted uz mne vice-mene respektovat musi, a kdyz je blba situace, tak se silnejsim strojem ujedu rychleji...:-)

0 0
možnosti
Foto

Se uvidí. Už dlouho nejedu na pětiletky, ale na dny. Kdoví co bude zítra. Díky za přání. ;-)

0 0
možnosti

Nádhera! Mě to popadlo po přestěhování z Prahy na vesnici. Napřed stará Babetta 210, pak rozšíření řidičáku na motocykl bez omezení (v 39 letech ;-D). No a Babetta šla do světa a do rodiny byla přijata Jawa 350 model 640 Blue Style. Zatím dobrý, tak nějak nemám potřebu silnějšího stroje...

Tak hodně jízd bez nehod!!!

P.S. A autoškoly (nebo spíš motoškoly) se nebojte, kdyby vás napadlo pořídit si něco většího. Mě posadil učitel na Suzuki GS 500 a šlo to. Hned na konci první praktické lekce byla krátká jízda do městského provozu. ;-D8-o;-D

0 0
možnosti
Foto

Díky. Doufám, že jízdy přežiju bez úhony.

0 0
možnosti
Foto

Dobrá rotyka. R^

(a dá-li žena na životní křižovatce přednost staršímu milenci, evidentně neovládá dopravní předpisy)

0 0
možnosti
Foto

Život se naštěstí neřídí žádnými předpisy. ;-)

0 0
možnosti

R24o17m85a78n 19T30v64r43d87ý

21. 5. 2014 23:40

hezké, byť snad nadnesené... každý na dvou kolech zaslouží respekt! nebojte se zdravit ostatní (mávat rukou co nedrží plyn, nebo klidně nohou  když za to zrovna taháte) a na čechrání vlasů nebo plánovaný ofuk raději helmu, dojedete dál

0 0
možnosti
Foto

Ale jo. Na kole přilbu odmítám, ale tady uznávám, že pád je přece jen pravděpodobnější. I když přežil jsem 20 let prací ve výškách bez helmy, přežil bych možná i teď.;-)

0 0
možnosti

Hezké :) děkuju :) Taky jsem uvažovala, že se teď s padesátkou na dohled "zblázním" a nějakou malou motorku si pořídím :) (konečně mi začíná být jedno, co si pomyslí okolí a - no znáte to - děti z domu, přítel dezertoval s dívkou starou, jako moje dcera... ;-))  Anebo budu hledat někoho, komu bych na cestách mohla dělat batůžek :)  Tak jen samou pohodu a krásné kilometry! R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, a přeji ať najdete ta záda, ke kterým se budete moci přitisknout při prohánění se po silnicích.

0 0
možnosti

R^Pobavilo, karma... hodně šťastných kilometrů;-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji a jsem potěšen, že jsem i pobavil.

1 0
možnosti

Dobrý članek...ale co ten úvod....žena odejde k staršímu milenci......:-)

0 0
možnosti
Foto

Stává se všelicos. Díky za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké, zasmála jsem seR^

0 0
možnosti
Foto

Smích potřebujeme víc než cokoliv jiného. Jsem potěšen, že jsem rozesmál. Díky.

0 0
možnosti

R^ Výborně. Předpokládám, že zanedlouho budete pátrat po nějaké Hondičce 125ccm.;-)

0 0
možnosti
Foto

Všechno má svůj čas. Už jen to, že zmizel můj strach z motorek je pro mně dost velký skok. Teď je na řadě bydlení a pak ..... se uvidí. Každopádně už mě nemíjí stroje na dvou kolech bez toho, že by mně nějak zaujaly. ;-)

0 0
možnosti
Foto

J16a65k10u28b 58R83o43t91h

21. 5. 2014 11:16

Milé, díky, karma a hodně kiláků v pohodě R^

4 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Relativně svobodný člověk.